نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمان > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمان > اخبار آموزشی > بازدید سرزده رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان از برگزاری کلاس های آموزشی
۵۳ بازدید

  به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان، دکتر مسعود ایرانمنش، ظهر ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ضمن بازدید سر زده از برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمان، با مدرسان و تعدادی از دانشجویان این مرکز آموزشی دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار اساتید و دانشجویان به صورت رو در رو برخی مشکلات خود را به رئیس دانشگاه ابراز نموده و پیشنهادات و انتقادات خود را ارایه کردند.
دکتر ایرانمنش اظهار داشت: برگزاری صحیح کلاس های آموزشی از خطوط قرمز دانشگاه است و در این خصوص حساسیت ما بسیار بالاست. در طرح پایش اخیر مراکز آموزشی، نحوه برگزاری کلاس های آموزشی و کارگاه های عملی، یکی از ملاک ها و سنجه های عملکردی مراکز بود که مورد توجه دقیق گروه نظارت و ارزیابی واحد استانی قرار گرفت و مراکزی که در این زمینه ضعف داشتند با اخطار مواجه شدند و برای آنها امتیاز منفی در نظر گرفته شد. وی تصریح کرد این بازدیدها به صورت منظم و دوره ای در سایر مراکز آموزش علمی کاربردی استان ادامه خواهد یافت.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان افزود: با توجه به انتقادات دانشجویان و در راستای افزایش کیفیت و امکان اجرای دوره های کارورزی و کاربینی، مقرر گردید با همکاری مراکز آموزشی با موسسات و ارگانهای ذیربط ارتباط موثر جهت پذیرش دانسجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی برقرار گردد.

گزارش تصویری در لینک :

https://ke.uast.ac.ir/fa/news/67680

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا