صدور دانشنامه ۶ ماه تا ۱ سال پس از تاریخ صدور گواهینامه موقت صورت می گیرد.
مدارک لازم جهت تحویل دانشنامه کاردانی:
۱- اصل گواهینامه موقت مقطع کاردانی
۲- نامه تسویه حساب ( صندوق رفاه) از مرکز آموزش
۳- یک قطعه عکس ۴*۳ پرسنلی (زمینه سفیدرنگی(
۴- وضعیت نظام وظیفه (کارت پایان خدمت ، کارت معافیت ، معافیت تحصیلی)
مدارک لازم جهت تحویل دانشنامه کارشناسی:
۱- اصل دانشنامه مقطع کاردانی
۲- اصل گواهینامه موقت مقطع کارشناسی
۳- نامه تسویه حساب (صندوق رفاه) از مرکز آموزش
۴- یک قطعه عکس ۴*۳ پرسنلی (زمینه سفیدرنگی)
۵- وضعیت نظام وظیفه (کارت پایان خدمت ، کارت معافیت ، معافیت تحصیلی)
ضمناً دانش آموختگان دارای مدرک کارشناسی پیوسته لازم است اصل دانشنامه کارشناسی خود را به همراه داشته باشند.
درصورت مفقود نمودن گواهینامه موقت جهت دریافت دانشنامه
۱-فرم استشهاد محلی :
https://uastartup.uast.ac.ir/file/download/download/1641666333-.pdf
۲- تعهدنامه:
https://uastartup.uast.ac.ir/file/download/download/1641666348-.pdf
را از سایت دریافت نموده و پس از تکمیل آنها جهت دریافت دانشنامه به واحد استانی مراجعه نمایید.
تذکر مهم: جهت دریافت اصل دانشنامه حضور شخص دانش آموخته و یا نماینده قانونی ایشان با وکالتنامه محضری الزامی می باشد.
جهت اخذ نوبت برای دریافت دانشنامه با شماره های واحد استانی کرمان(۲۴-۰۳۴۳۲۱۳۳۸۲۱) داخلی ۱۱۲ تماس حاصل نمایید.