نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمان > مراحل صدور و دریافت دانشنامه
۱۳۸ بازدید

صدور دانشنامه ۶ ماه تا ۱ سال پس از تاریخ صدور گواهینامه موقت صورت می گیرد.

مدارک لازم جهت تحویل دانشنامه کاردانی:
۱-    اصل گواهینامه موقت مقطع کاردانی
۲-    نامه تسویه حساب ( صندوق رفاه) از مرکز آموزش
۳-    یک قطعه عکس ۴*۳ پرسنلی (زمینه سفیدرنگی(
۴-    وضعیت نظام وظیفه (کارت پایان خدمت ، کارت معافیت ، معافیت تحصیلی)

مدارک لازم جهت تحویل دانشنامه کارشناسی:
۱-    اصل دانشنامه مقطع کاردانی
۲-     اصل گواهینامه موقت مقطع کارشناسی
۳-    نامه تسویه حساب (صندوق رفاه) از مرکز آموزش
۴-    یک قطعه عکس ۴*۳ پرسنلی (زمینه سفیدرنگی)
۵-    وضعیت نظام وظیفه (کارت پایان خدمت ، کارت معافیت ، معافیت تحصیلی)

ضمناً دانش آموختگان دارای مدرک کارشناسی پیوسته لازم است اصل دانشنامه کارشناسی خود را به همراه داشته باشند.

درصورت مفقود نمودن گواهینامه موقت جهت دریافت دانشنامه

۱-فرم استشهاد محلی :

https://uastartup.uast.ac.ir/file/download/download/1641666333-.pdf

۲- تعهدنامه:

https://uastartup.uast.ac.ir/file/download/download/1641666348-.pdf

را از سایت دریافت نموده و پس از تکمیل آنها جهت دریافت دانشنامه به واحد استانی مراجعه نمایید.

تذکر مهم: جهت دریافت اصل دانشنامه حضور شخص دانش آموخته و یا نماینده قانونی ایشان با وکالتنامه محضری الزامی می باشد.

جهت اخذ نوبت برای دریافت دانشنامه با شماره های واحد استانی کرمان(۲۴-۰۳۴۳۲۱۳۳۸۲۱) داخلی ۱۱۲ تماس حاصل نمایید.

 

بالا